hon

-i solen med ständig skugga över ögonen

Min bilder
Namn:
Plats: Luleå, Norrbotten, Sweden

Jag är en flicka som bor i ett träsk i norra sverige. Jag är en flicka som gillar att synas, men inte att höras. Jag är en flicka som drömmer om att jobba som journalist i världen nånstans. Kina kanske?

maj 04, 2008

okej, varit lite inaktiv men här kommer lite grejjs jag gjort i farten senaste tiden...
ÄLSKA GIMP!!! <3

en bild som ska föreställa mig i min pyjamas på morgonen när jag e färdig med mitt hår och sånnt, kanske inte har så mycke eye liner längre men men gud vad skönt det e då!
© till mig för allt jobb
&
© till [chama ]] för basen

Det var allt för nu, nu ska jag nog sova eller jobba på ett långtids projekt jag hållit på emd den senaste tiden.
Ha det bra!

Etiketter: , , ,

1 Comments:

Blogger Pirat said...

Jo, och du är så söt utan eyeliner :)
Faktiskt mycket sötare!

9:59 em  

Skicka en kommentar

<< Home