hon

-i solen med ständig skugga över ögonen

Min bilder
Namn:
Plats: Luleå, Norrbotten, Sweden

Jag är en flicka som bor i ett träsk i norra sverige. Jag är en flicka som gillar att synas, men inte att höras. Jag är en flicka som drömmer om att jobba som journalist i världen nånstans. Kina kanske?

april 22, 2008

nu är jag tillbaka, full med ny styrka! :)
tyvärr krashade min förra hårddisk och allt som jag skapat är som bortblåst från världens yta för all framtid! ;___;
men fruckta icke, unga... um, människor... ^___^'
jag, veronica, är kreativ så att det kan fylla en ny hårddisk! (fast nu ska jag säkerhetskopiera mina saker till en skiva, bara för att)

som starta om-grejjs ska jag publicera det senaste jag gjort i GIMP.... Iaf det som jag är nöjd med ^w^

Bas © till [chama]] som finns på adressen:
http://chama.eclectic-blue.com/


Den här bilden föreställer då mig och min pojkvän, David. Folk som känner oss skulle nog känna igen oss, vissa detaljer med kläderna och sånnt, men annars är det nog hopplöst.
Jag är iaf nöjd med den och den som tänker tanken att sno den kan börja tänka om redan nu!

Bas © till: http://disappeared.de/
Text @ till Something Corporate, "Konstantine"

Den här bilden föreställer David igen då, den gjorde jag igår.
Först hade jag tänkt att göra en förändring i basen kring munnen, då den inte ser riktigt rädd ut, men sen kom jag på att det blir bättre sådär, han e ju aldrig rädd iaf ^^
Det enda jag ändrade på var alltså ögonfärgen! (han har inte gröna ju xp)

Den här älskar jag för:
1) det föreställer David => han är min älsklings mupp
2) jag älskar hur håret blev! ^^
Så tänk inte ens tanken att stjäla den!!!
© VERONICA!


Det var en början iaf, det här är också första stället jag publicerar dom på...
Mer sen kanske ^^

Etiketter: , , , , ,