hon

-i solen med ständig skugga över ögonen

Min bilder
Namn:
Plats: Luleå, Norrbotten, Sweden

Jag är en flicka som bor i ett träsk i norra sverige. Jag är en flicka som gillar att synas, men inte att höras. Jag är en flicka som drömmer om att jobba som journalist i världen nånstans. Kina kanske?

maj 29, 2007

NÄR HIMLEN SPRICKER

När mörkret rullar över himlen
När Sorgen biter tag i mitt hjärta
När solen aldrig skiner mer
När jag tänker på dig...

Ni skulle aldrig förstå kännslan av att leva i mörker
Ni skulle aldrig förstå hatet inom mig
Ni skulle inte överleva vad jag lever varje dag
Minst av alla förstår du

När huden går sönder blir min himmel ljus för ett litet tag
När blodet rinner försvinner världen
När smärtan kommer känner jag mig verklig

Och det kan du aldrig förstå

Etiketter: , ,